Kontakt        Współpraca        Moda       Kosmetyki                       

5 sierpnia 2012

Taki tam DIY :)







Szukając ostatnio ćwieków potrzebnych mi do przerabiania ubrań których ostatecznie nie znalazłam, znalazłam niebieski zamek i od razu pomyślałam że przyszyję go do brązowego sweterka. Niby nic specjalnego ale już coś innego ;) połączyłam go z jeansami do kostek z wysokim stanem na gumce, który wyszperałam w second-handzie jeszcze w Polsce. Spodnie kosztowały grosze, sweterek znalazłam na przecenie za 1 euro, zamek tez ok 1 euro wiec jak widać można pokombinować i choć trochę oryginalnie wyglądać za nieduże pieniądze ;) To moja pierwsza próba z igłą i nicią więc szału nie ma ale myślę że z czasem będzie coraz lepiej i bardziej kreatywnie.

moustache :)

Następny DIY zaprezentuje Marcia, ja natomiast, już wkrótce wrzuce troche tutejszych nowosci modowych z mojego ulubionego sklepu :)





1 komentarz:

  1. Kurde niby nic a dodaje charakteru.
    Jak dla mnie bomba. :D

    OdpowiedzUsuń