Kontakt        Współpraca        Moda       Kosmetyki                       

3 sierpnia 2012

Outfit S. No.1

No to lecimy z moim pierwszym outfitem ;) Dzisiaj kierowałam sie głownie wygodą i swoboda ale jednocześnie chciałam wyglądać kobieco, więc postawiłam na sukienkę z panterką z niebieskim długim, dziurkowanym sweterkiem. Ten a także w kolorze nude, z tego co ostatnio widze podbija wexfordzkie ulice. Takie połączenie przy tutejszej pogodzie to rozwiazanie idealne, gdyż pogoda zmienia się co 15 minut.







Czerwona szminka? Zawsze! ;)




Nieważne jak bardzo nudny wydawałby mi się mój ubiór i wygląd, z czerwoną szminka na ustach czuję się od razu lepiej !
Już jutro pojawi się nasz pierwszy DIY a w najbliższym czasie mam też zamiar pojawić się z czymś co być może zaciekawi Was drogie Panie i trochę zainspiruje, ale o tym póżniej :)


2 komentarze:

  1. bardzo ciekawy OOTD :)
    oraz życzę, aby blog przyniósł Tobie wiele sukcesów.

    + zapraszam: modaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no...mi się podoba. :D
    Szkoda tylko że Polacy są zacofani w modzie strasznie. Żeby nosić jakieś fajnie, modne ciuchy to trzeba albo zamawiać przez neta, albo jechać za granicę.
    ...albo DIY. <3

    OdpowiedzUsuń