Kontakt        Współpraca        Moda       Kosmetyki                       

19 sierpnia 2012

New stuff! - biżu


Fajnie że po tych kilku deszczowych dniach znów zawitało do nas słoneczko.
Tak. Ostatni dni tegorocznych wakacji.

Dobra. Piszę aby wam zaprezentować moje zakupy.
Od dawna polowałam na te rzeczy i w końcu udało mi się je znaleźć i nabyć. Kupiłam je przez internet bo dotychczas nie umiałam ich znaleźć w żadnych sklepach.






Nausznica była dostępna z czterema kolcami. Nie podobało mi się to bo wyglądało to dla mnie za ciężko więc jeden kolec odpięłam za pomocą kleszczy.
Kolec można wykorzystać przypinając go do innego kolczyka z wkrętką aby dorobić do pary z nausznicą. :)


Jeżeli jesteście zainteresowane moimi paznokciami i chciałybyście aby powstał paznokciowy DIY to piszcie.




Pozdrawiam


2 komentarze:

  1. ładne pierdzionki i kolczyki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow śliczne rzeczy <3<3<3
    obserwujemy?
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń