Kontakt        Współpraca        Moda       Kosmetyki                       

21 sierpnia 2012

Torebka i bluzka z przeceny ;)


Hej ! :) Nie wiem jak Wy ale ja niebywale dobrze czuję się w prostych i wygodnych outifitach ale jednocześnie nienudnych. Poniżej przedstawiam Wam 2 rzeczy które dorwałam jakiś czas temu na przecenie.

 Coś co każda kobieta powinna mieć w swojej garderobie czyli prosta i elegancka torebka ( Atmosphere - 6 euro ;D ) i najzwyklejsza na świecie biała bluzka do przedramienia z wyciętymi plecami ( Atmosphere, 1 euro <3 ). Jest to jakby nie bylo dobra alternatywa, zamiast dużego dekoltu, można pochwalić się pleckami :)
 Jak dla mnie, to dość odważny strój, sama odważyłam się w niej wyjść tylko raz ale pewnie przyda mi się na jakąś imprezę lub wakacje.
Na zdjęciu nie widać tego dokładnie, jedynie wycięcie na środku ale w rzeczywistości, zwłaszcza z bliska widać wszystko, bo jest luzniejsza i odstaje. Przydałby się w tej sytuacji odpowiedni do tego biustonosz ale niestety na razie takiego nie posiadam.





Oczywiście nic tak dobrze nie komponuje się z bielą jak czerwona szminka ! <3


4 komentarze:

  1. Zadziwiające ceny. Ale rzeczy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroki wyprzedaży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna bluzka :)

    mam do Ciebie prośbę, klikniesz w reklamę/y na moim blogu(oczywiście nie musisz, to tylko porśba) , jest to pierwszy gadżet po prawej stronie, z góry dzięki ! :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne rzeczy kupiłaś :). Też lubię robić zakupy, czasem masowo. Aktualnie strasznie podoba mi się Nerka damska ze sklepu Pariso. Jak tak przeglądam ich ofertę to widzę, że mają na prawdę spory wybór, a te ich nerki wyglądają świetnie i bardzo solidnie. Któaś z was dziewczyny również lubi takie dodatki?

    OdpowiedzUsuń