Kontakt        Współpraca        Moda       Kosmetyki                       

7 sierpnia 2012

New Look cz.1

Jako że miałam wczoraj dużo czasu dla siebie na mieście, postanowiłam pokazać Wam nieco nowości z mojego ulubionego sklepu, New Look'a. Niestety póki co nie mogłam sobie nic z tych cudeniek sprawić ale wszystko przede mną, niech tylko dostanę wypłatę ! ;D
To tylko parę rzeczy i pare połączeń przeze mnie na szybko wymyślonych, gdyż w samej przebieralni nie miałam za dużo czasu. Z pewnością jeszcze to kiedyś powtórzę bo byłam tylko w 1 na 2 części, z czego druga jest o wiele większa i można dostać tam zawrotów głowy od widoku tych wszystkich szmatek. Dlatego często omijam takie sklepy szerokim łukiem bo jak tylko wejdę to mam ochotę lecieć obrobić najbliższy bank i wykupić wszystko!
No nic, zapraszam do oglądania :) Oczywiście nie będą te wszystkie ubrania się przedstawiać przy mojej figurze tak jak na modelce ale chodzi osame ubrania. Z tego co widzę na ulicach, w sklepach czy w gazetach, to ze wzorów dominują teraz wzory azteckie , krzyże, kwiaty i ogólnie różne motywy roślinne i zwierzęce a także panterka, tyle przychodzi mi do głowy.












Lubię szpilki ale nic nie jara mnie tak, jak czarne trampki ;>






I jak Wam się podoba? Widzicie podobne rzeczy w sklepach w Polsce? :)
Następnym razem może coś bardziej na kobieco a nie tak lubię najbardziej, czyli glam rockowo :>



Pozdrowienia z Zielonej Wyspy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz